SAHABAT IKLAN PUJAAN:

Pakej Perniagaan Bubble Waffle

Nama: Waffle_My
Email: Waffle_My@hotmail.com
Website: http://www.waffle.my
Tajuk: Pakej Perniagaan Bubble Waffle
Iklan: Usahawan.com menawarkan Pakej Perniagaan Bubble Waffle dengan menu waffle lain dari yang lain membolehkan anda menjana pendapatan jika ia dijalankan secara konsisten.

Bubble Waffle merupakan alternatif bagi waffle, teksturnya lebih menyerupai menyerupai bubble (gelembung-gelembung kecil) atau butiran telur yang bercantum dengan penampilan menarik.

Sajian pantas dan mengenyangkan menjadi pilihan masyarakat yang sentiasa sibuk dengan tugas seharian, boleh dijadikan sebagai menu sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam.

Kiosk mudah-alih Bubble Waffle turut disediakan sekiranya pengusaha tiada ruang atau meja sendiri.

Tiga perisa menu Bubble Waffle diperkenalkan iaitu Original, Coklat & Pandan dengan tambahan "topping" istimewa seperti Seri Kaya, Peanut Butter, Apple, Pandan, Oren, Vanilla, Coklat, Strawberry & Blueberry

Pakej ini merangkumi Mesin Bubble Waffle Gas (RM690) atau Elektrik (RM890) termasuk Banner, Display, Tepung Waffle, Pelbagai Jenis Jem, Pembungkusan Produk, Latihan dan Alatan Khas yang lain yang mana kesemuanya akan menjadi milik rakan niaga.

Perniagaan Bubble Waffle ini adalah unik dan baru diperkenalkan di negara ini. Mereka yang berminat mendapatkan maklumat lanjut lanjut perniagaan ini, boleh hubungi 017-7136554 (En Hafez), 013-6102971 (En Faisal), 019-6942887 (En Lutfi), 06-6775992 (Pejabat), layari laman web: www.waffle.my
Ip Pengirim: 116.197.6.75

0 comments:

Post a Comment

WEBSITE IKLAN PERCUMA
BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com