SAHABAT IKLAN PUJAAN:

Nama: suhaimimarzuki
Email: suhaimimarzuki@yahoo.com.my
Website: http://www.atlanticjus2u.com/jutamie
Tajuk: PALING TOP...!DAFTAR SEGERA BUAT DUIT TANPA MODAL...!
Iklan: Jika anda upgrade vip sebelum 2 petang esok melalui saya anda akan menerima 1 orang downline berbayar dibawah anda.

http://www.atlanticjus2u.com/jutamie

Promosi 1:
Dalam tempoh masa 30 hari yang terawal (bermula dari hari anda mendaftar percuma), jika anda berjaya mendapatkan 80 orang mendaftar di website anda (tanpa mengira daftar percuma atau telah VIP), kami akan berikan wang tunai RM100.00. Tanpa mengira anda sendiri ahli VIP atau tidak. Syaratnya perlu individu yang benar-benar wujud dan nama serta email yang berlainan. Ini duit PERCUMA !!!

Promosi 2:
Tiga ahli VIP yang upgrade dari 20hb Okt 2011 hingga 30hb Nov 2011 akan diberikan sebuah handphone Samsung (E1080). Pemilihan akan dibuat berdasarkan jumlah pendaftaran terbanyak di websitenya (tanpa mengira ahli VIP atau tidak).

Promosi 3:
Bagi ahli VIP, jika anda mendapatkan 25 orang ahli VIP dalam sebulan sebulan (bermula dari tarikh anda VIP), anda akan diberikan sebuah Android. (5 pemenang).

Promosi 4:
Bagi ahli VIP, jika anda mendapatkan 50 orang ahli VIP dalam sebulan sebulan (bermula dari tarikh anda VIP), anda akan diberikan sebuah NoteBook Acer-aspire-one-d250. (5 pemenang).

jom daftar free dahulu; http://www.atlanticjus2u.com/jutamie

Iklas..,
Suhaimi Marzuki
TERIMA KASIH
Ip Pengirim: 175.141.44.206

0 comments:

Post a Comment

WEBSITE IKLAN PERCUMA
BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com