SAHABAT IKLAN PUJAAN:

Nama: suhaimimarzuki
Email: suhaimimarzuki@yahoo.com.my
Website: http://www.automoney2u.com/jutamie
Tajuk: Tawaran Ini Hanya Untuk 5000 Ahli Sahaja!!
Iklan: Pendaftaran Cara SPECIAL

Tawaran Ini Hanya Untuk 5000 Ahli Sahaja!!

Jaminan 100% DOWNLINE PERCUMA UNTUK SEMUA BIZ YANG DISEDIAKAN DI AUTOMONEY2U.

SIAPA CEPAT DIA DAPAT

1. Sekiranya anda memilih "Pendaftaran Cara Special" maka anda dikehendaki isikan Borang di Langkah 1 di bawah ini.Di ruang Alamatsetelah anda isikan alamat maka anda isikan perkataan "Pendaftaran Cara Special"

2. Kemudian anda membuat bayaran RM50.00 di Langkah 2.Modal sekali sahaja seumur hidup tiada yuran tersembunyi dan semua yuran biz di automoney2u PERCUMA dan dibayar oleh ADMIN AUTOMONEY2U.

3. Akaun Automoney2u anda diaktifkan.

4. Anda login ke dalam laman web automoney2u dan klik "Profile" dan isikan butiran Akaun Bank dan Nombor I/C anda.

5. Anda gunakan laman web automoney2u anda dan daftarkan 4orang ahli dari Malaysia.

6. Setelah anda berjaya kenalkan 4 orang dari Malaysia maka modal anda RM50.00 akan didepositkan kembali ke dalam akaun bank anda oleh Minimarket2u.

7. Minimarket2u akan daftarkan anda ke dalam program SkyeTV secara PERCUMA dan akaun SkyeTV akan diaktifkan.Anda akan menerima e-mail dari kami dengan maklumat cara-cara Login ke dalam akaun SkyeTV anda dan update profile anda.

8. Ahli-ahli yang ikuti "Pendaftaran Cara Special" sahaja dapat pendapatan dari "My Lucky Minimarket" yang akan dibuka di Seremban,Negeri Sembilan,MALAYSIA.Sila klik "My Lucky Minimarket" di Main Menu untuk maklumat lanjut.

9. Ahli-ahli yang ikuti "Pendaftaran Cara Special" akan mendapat downline SkyeTV dari negara Timor Leste dan juga dari Negara-negara lain seperti contoh di bawah ini.

10. Minimarket2u juga akan membuka cawangan SkyeTV di negara-negara tersenarai di bawah ini.Ini memberikan peluang kepada ahli-ahli yang memilih "Pendaftaran Cara Special" untuk dapatkan downline dari negara-negara tersebut.

Perhatian: Apabila anda menaja 4 ahli dari Malaysia .. maka DOWNLINE seterusnya .. dan seterusnya termasuk skyetv ke infinity , Minimarket2u akan membina downline untuk anda dari negara Timor Leste dan juga downline dari negara-negara yang tersenarai di AUTOMONEY2U.

PERSOALAN..?
Betul ke boleh dapat downline PERCUMA dan BONUS dan BAGAIMANA CARANYA.?

JAWAPAN :
MUDAH sahaja iaitu jadi ahli terawal iaitu 5000 ahli PERTAMA dan perkenalkan 4 orang sahaja . Anda layak untuk semua BONUS yang disediakan termasuk LAPTOP PERCUMA yang akan dihantar terus ke PINTU rumah anda walaupun ahli dibawah anda tidak menaja langsung.Asalkan anda memenuhi SYARAT 5000 ahli PERTAMA dan menaja 4 orang sahaja.
Jika downline anda pun mahukan bonus tersebut mereka perlu berusaha sendiri cari 4 orang .
TIADA SYARAT TERSEMBUNYI SELAIN UPGRADE ANTARA 5000 AHLI PERTAMA DAN PERKENALKAN 4 ORANG RAKAN SAHAJA.
http://www.automoney2u.com/jutamie
Jika anda nak cara mudah jika tak mampu menaja,daftarkan ahli keluarga atau rakan anda 4 orang di bawah anda dan upgradekan mereka MAKA anda dah layak semua bonus tersebut walaupun downline anda tak menaja langsung.
Ikhlas.,
SUHAIMI MARZUKI
Ip Pengirim: 175.143.18.179

0 comments:

Post a Comment

WEBSITE IKLAN PERCUMA
BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com