SAHABAT IKLAN PUJAAN:

Nama: zura
Email: spc_1971@yahoo.com
Website: www.pinjamanbumiputera.com
Tajuk: PROMOSI PAKEJ PINJAMAN YG TERBAIK SEPANJANG TAHUN!!!!!HBGI 012-6140456 *ZURA*
Iklan: Kami menyediakan PINJAMAN PERIBADI kepada semua kakitangan kerajaan dan swasta . Tanpa penjamin dan tiada cagaran (TUNAI SEGERA). Kelulusan segera dalam tempoh 20 minit.

TERBUKA KEPADA PEKERJA SWASTA /KERAJAAN (KECUALI POLIS/TENTERA)/ PENCEN/SOCSO GAJI DI BAYAR MELALUI BANK. KHAS BAGI YANG MENETAP DAN BEKERJA DI KUALA LUMPUR DAN SELANGOR SAHAJA.

Berminat? (UNTUK PERSONAL LOAN SEGERA SAHAJA)
Sila bawa dokumen;-
1) 3 bulan slip gaji terbaru
2) Buku bank yang telah dikemaskini atau 3 bulan penyata bank yang terkini
3) Surat pengesahan jawatan @EA Form (Sekiranya ada)
4) Utiliti Bill Elektrik/Air yang terkini

Hubungi kami untuk temujanji ;-
Zura : 012 6140456 @ layari www.pinjamanbumiputera.com

Atau Sila Datang terus ke Pejabat kami berjumpa dengan pegawai kami;

INNORIBU RESOURCES SDN.BHD,
LOT 4.48,4TH FLOOR,
WISMA CENTRAL,
JLN AMPANG,
50450 KUALA LUMPUR.
11.30am--4.30pm

KAMI BUKAN ALONG/CETI HARAM TETAPI PEMBERI PINJAMAN WANG BERLESEN YANG SAH DAN DILULUSKAN OLEH KEMENTERIAN PERUMAHAN & KERAJAAN TEMPATAN DI BAWAH AKTA PEMBERI PINJAMAN 1951.
Ip Pengirim: 219.92.33.217

1 comments:

Nisrina Endang / CERITA YANG BENAR BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN ONLINE SAYA. said...

Saya Ny. Nisrina Endang dari Makassar, Indonesia, saya menggunakan media untuk memberi tahu saudara laki-laki dan perempuan saya bagaimana saya baru-baru ini mendapat pinjaman sebesar Rp450.000.000 dari seorang ibu yang baik ketika anak saya sakit dan membutuhkan transplantasi ginjal yang tidak saya miliki semua uang orang menolak saya, bank saya menolak saya sampai saya bertemu dengan seorang saksi yang memperkenalkan saya kepada sebuah perusahaan pinjaman yang bagus bernama Ibu Rika ANDERSON LOAN COMPANY, mereka memberi saya pinjaman untuk membayar tagihan medis anak saya dan mendirikan sebuah bisnis tanpa jaminan dengan 2 % bunga, Mrs. Rika adalah penyelamat hidup, semoga Tuhan terus memberkatinya karena perbuatan baiknya, jika Anda membutuhkan pinjaman atau bantuan keuangan untuk melunasi utang Anda atau berinvestasi dalam bisnis Anda, saya akan mendorong Anda untuk menghubungi perusahaan melalui email (rikaandersonloancompany@gmail.com) Ponsel Resmi: +1 (347) 682-4706, Watsapp: +13476824706 dan facebook: (rika.anderson.5648)
dalam kasus untuk dan setiap pertanyaan atau saran saya dapat dihubungi melalui email di endangnisrina@gmail.com semoga damai dan berkah menjadi perhatian bagi kita semua.

Post a Comment

WEBSITE IKLAN PERCUMA
BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com