SAHABAT IKLAN PUJAAN:

Nama: Aisyah Beauty
Email: Khairi@yahoo.com
Website: http://blin.gd/4kCS
Tajuk: Buat Duit Dengan Blin.gd Tanpa Perlu Keluar Modal 1 Sen Pon. Daftar Percuma!!!
Iklan: Program http://blin.gd/4kCS merupakan program buat duit online di Malaysia dengan menggunakan kaedah ppc (pay per click). Program ini boleh dianggap masih agak baru kalau dibandingkan dengan says dan churp churp. Seperti program yang lain, program blind meminta anda share iklan di media sosial seperti facebook, twitter, google +, blog dan sebagainya.

Program ini hanya memerlukan anda share iklan blin.gd di mana-mana media sosial seperti facebook, twitter, google +, blog dan sebagainya. Setiap satu kempen iklan yang anda share biasanya bernilai RM0.20 setiap satu klik. Setiap satu klik hendaklah daripada orang yang berlainan dan bukan daripada orang yang sama dan juga klik yang dikira adalah berdasarkan unik klik.

Mengapa perlu join program blin.gd?
Program http://blin.gd/4kCS ini boleh dijadikan alternatif kepada program klik lain seperti says dan churp churp. Seperti yang kita semua sedia maklum, iklan says dan churp churp adalah sedikit sukar untuk mendapatkan earning maksimum disebabkan expired dengan cepat dan itu memerlukan kita share iklan dengan pantas. Program blingd ini pula disebabkan masih baru maka tempoh iklan tersebut expired adalah lambat sedikit dan membolehkan kita mendapat earning maksimum.

Sekiranya program buat duit online di Malaysia dengan SAYS http://bit.ly/14VAYn8 terkenal dengan pembayaran yang pantas dan ChurpChurp terkenal dengan campaign assignmentnya. Program Blin.gd ini pula mempunyai satu keistimewaan iaitu terdapat kempen yang meminta anda share iklan di facebook page/profile anda.

Ganjaran biasanya sebanyak RM1 atau RM2 diberikan sekiranya anda share iklan di facebook page anda tanpa perlukan sebarang klik.

Join http://blin.gd/4kCS sekarang!
Ip Pengirim: 60.48.39.78

0 comments:

Post a Comment

WEBSITE IKLAN PERCUMA
BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com