SAHABAT IKLAN PUJAAN:

Terhad Free Downline (passive income)

Nama: MOHD RAZIMAN MD DOM
Email: emanniaga91@gmail.com
Website: http://duitkerjaonline.blogspot.com/
Tajuk: Terhad Free Downline (passive income)
Iklan: Soal Jawab

Blog Free Downline : http://freehypro.blogspot.com/

10 orang sahaja!

Saya tak rugi ka?
- Ya! Memang saya banyak rugi. Sepatutnya dapat 100% komisyen hasil penyertaan rakan saya. Tapi sekarang saya dapat 40% sahaja

Mengapa saya beri downline percuma?
- Kerana mereka yang daftar kebanyakan kurang pendapatan, penganggur, dan student universiti
- Rasa bersalah kalau ajak mereka join, lepas tu income mereka tak jalan terkapai
- Untuk membantu mereka (rakan saya dan anda) pulang modal untuk jangka masa yang pendek

Sampai bilakah passive income ni saya dapat?
- Hehe..tak kan sampai bila2. Rugi lah saya. Terbuka hanya orang terawal.
- InsyaAllah mungkin sebulan atau 2 bulan sekali.
- Tempoh seminggu. 20 - 31 hari bulan setiap 2 bulan kot.
- Kalau ramai yang daftar, mungkin tiap bulan. Orang terawal kene kerje la sikit :P

Boleh saya ajak rakan saya?
- Boleh, sudah tentu. Terpulang untuk anda mengajak mereka untuk masuk Downline Percuma saya untuk keuntungan bersama atau individu (join anda)

Kukuh tak syarikat ni?
- InsyaAllah kukuh, pernah keluar RTM dan sistem canggeh

Sistem Halal tak?
- InsyaAllah halal, bukan MLM. Tapi kite dapat komisyen hasil penjualan sistem SMS bulk. 100% komisyen pulak tu. Nak lebih faham bace plan pemasaran.

Product Halal tak?
- Product sistem sms bulk je. Bukannye makanan.

Owner syarikat ni muslim ke?
- Haah muslim, so marilah same2 sokong syarikat muslim malaysia

Perlu ke jual SMS tu?
- Tak perlu, bile downline anda bayar untuk jadi ahli, so automatik la die dh beli sistem tu

Perlu pakai ke sistem SMS ni?
- Tak nak pun takpe

Kalau join bawah saya dapat ape je?
-downline percuma (setiap hujung bulan)
-soft copy bisnes card
-soft copy flyer
-video teknik pemasaran offline dan online (simple je)

Blog Free Downline : http://freehypro.blogspot.com/
Ip Pengirim: 115.133.97.236

0 comments:

Post a Comment

WEBSITE IKLAN PERCUMA
BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com