SAHABAT IKLAN PUJAAN:

tshirt printing

Nama: azez
Email: zzeezz@ymail.com
Website: www.tshirtpolo.blogspot.com
Tajuk: tshirt printing
Iklan: ANDA TERINGIN MEMULAKAN PERNIAGAAN?

JANGAN BERTANGGUH LAGI

MULAKAN SEKARANG!!
SIAPA BERTANGGUH-TANGGUH DALAM PEKERJAAN AKAN KETINGGALAN DIBELAKANG.. TAK ADA PRODUK??

Atau mungkin selama ni anda selalu dimomokkan dengan pelbagai bisnes internet, penjualan ebook,
affiliate, adsense dan sebagainya.

Saya tak menafikan bahawa kesemua teknik di atas akan memberikan keuntungan
yang lumayan untuk menjana pendapatan di internet.

Tapi jangan sampai kita tidak nampak peluang-peluang lain yang terbuka luas untuk kita menjana pendapatan
lumayan di internet dengan cara yang betul.

Hari ini, saya ada berita gembira untuk anda.

Saya akan mendedahkan satu peluang perniagaan yang saya lakukan sendiri.

Ia adalah perniagaan yang boleh dilakukan secara

offline dan online. Pendedahan ini cukup menarik, kerana perniagaan sebegini
mempunyai ciri-ciri menarik seperti :

1. Boleh dibuat secara online atau offline.

2. Tak memerlukan simpan stok barang dalam rumah.

3. Modal yang sangat rendah.

4. Boleh dibuat secara sambilan.


PRODUK KAMI:

Ini bukan perniagaan sambil lewa.

Kami sudah melabur sebanyak 2juta untuk setup perniagaan ini.

Kami ada Office, Showroom, bilik seminar, dan beberapa rangkaian di seluruh Malaysia.

Showroom di Damansara

Ia sama seperti perniagaan konvensional yang lain.

Cuma ia telah di revolusikan.

Untuk pengetahuan, saya sedang mencari protege yang benar-benar
serius untuk bersama-sama saya menjalankan bisnes ini.


BERAPA MODALNYA?

RM1280 sahaja untuk anda.

APA YANG AKAN ANDA DAPAT NANTI?

* Sebuah Laman Web (Bernilai RM800)

* Lesen E-Workshop

* Kredit Produk (Bernilai RM640)

Pelabagai lagi kemudahan yang anda akan dapat..

Kami akan terangkan strategi kepada anda pada sesi Temujanji nanti

Ianya adalah PERNIAGAAN yang SEBENAR.

APA KATA MEREKA TENTANG BISNES INI:

{}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUq076ohkyhPmhQq1BRautbueQtVH5yjTEaaNg-x7qs0YULqExeX0yc1lFQVYksPb_ZfRRsWnpcHq2fv6Z0iFucvO3oG_KUShhdUHlzjB_6oW4hqCnNGjPusFchfUDP-gXu4CszGuh3qo/s1600/SAFUAN.PNG"">

{}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrJ-NA_Xe1FOuZy9EYIva7y2l-6F8wfVFh-0u1ZvQRJk0l-OxyiJNArC9Vql4sYBQ_IgUUJK8225AWnhIkrmXvQFRGZpaM4yffRrLAQPTExXpHjmSCetEycXvMrdWTyhkCIc4dSVU1qqE/s1600/dfg.PNG"">

Kami mencari agen-agen persendirian seluruh negeri untuk bersama kami
mencipta pendapatan lumayan dengan bisnes Polo Tee kami!

100% bukan MLM (Multi Level Marketing)

100% bukan Skim Cepat Kaya

100% bukan Skim Piramid

100% bukan Money Game

100% Jualan produk Polo Tee

Oleh itu saya sedang mencari PROTEGE yang benar-benar serius untuk menjana Pendapatan Sampingan
yang lumayan!


Siapa saya?

* Pemilik Syarikat AjakDprinting Enterprise(perniagaan percetakan(Tshirt))

* Consultant di MYPOLOTEE.com dan MYPOLOMILLIONCLUB.com
* Office : Pusat Perdagangan Damansara

Hantar Nama penuh, No hp & Nyatakan minat anda untuk berbisnes ke emel :

zzeezz@ymail.com @ call 0148361057

Buat temujanji bersama saya hari ini.

Saya akan terangkan tentang Perniagaan ini

Saya akan bocorkan strategi pemasaran

Saya akan membantu anda membina pendapatan sampingan

Pelbagai lagi kita akan bincangkan.


klik untuk lihat design : katalog

peluang bisnes bersama kami : joint venture

update terbaru dari kami : latest update


P/S: Anda boleh meninggalkan web ini dengan pelbagai alasan, kemudian anda melihat beberapa orang telah
berjaya dan anda kembali ke web ini dan mendapati bahawa modal telah
dinaikkan! Kerana kami akan memasuki pasaran luar negara selepas ini. Jadi?Bertindak segera!
Ip Pengirim: 202.58.86.15

0 comments:

Post a Comment

WEBSITE IKLAN PERCUMA
BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com